Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συνάντηση Εργασίας με το προσωπικό της Σχολής Επ. Κατάρτισης ΑμεΑ της ΔΥΠΑ, Γαλάτσι, 29/10/2024

2024-10-29
Αθήνα

Ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με τη Σχολή Επ. Κατάρτισης ΑμεΑ της ΔΥΠΑ, διοργάνωσε συνάντηση εργασίας με θέμα: «Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στη Σχολή της ΔΥΠΑ» στις 29/10/2024 στο Γαλάτσι. 

Στη συνάντηση εργασίας παρευρέθηκε το προσωπικό της Σχολής

Συνάντηση Εργασίας με το προσωπικό  της Σχολής Επ. Κατάρτισης ΑμεΑ της ΔΥΠΑ, Γαλάτσι, 29/10/2024