Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συμμετοχή του ΟΑΣΠ στο συμμετοχή στο Συνέδριο της ΕΑΓΜΕ, 03-04/07/2025

2025-07-03 to 2025-07-04
Ολυμπιακό Χωριό

Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας, συμμετείχε στο Συνέδριο της ΕΑΓΜΕ: «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», που πραγματοποιήθηκε στις 03-04/07/2025.
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου ο Πρόεδρος του ΟΑΣΠ Ομοτ. Καθη. Ευθύμιος Λέκκας συμμετείχε στη Συνεδρία: «Αντιμετώπιση Γεωκινδύνων στην Ελλάδα. Πολιτικές, Στρατηγικός Σχεδιασμός και Πρακτικές Εφαρμογές ΓΓΠΠ. 
 

Συμμετοχή του ΟΑΣΠ στο συμμετοχή στο Συνέδριο της ΕΑΓΜΕ, 03-04/07/2025