Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συμμετοχή του ΟΑΣΠ στην Επετειακή Εκδήλωση «1995-2025: 30 χρόνια μετά τον σεισμό - Μνήμη, Αποκατάσταση, Θωράκιση», Γρεβενά, 10-12/10/2025

2025-10-10 to 2025-10-12
Γρεβενά

Ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας, συμμετείχε στην Επετειακή Εκδήλωση «1995-2025: 30 χρόνια μετά τον σεισμό - Μνήμη, Αποκατάσταση, Θωράκιση» που πραγματοποιήθηκε στα Γρεβενά, από 10 έως 12 Οκτωβρίου 2025.

Η εκδήλωση διοργανώθηκε από  την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Δήμο Γρεβενών, το Τμήμα Γεωλογίας του ΑΠΘ, το Αριστοτέλειο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Θεσσαλονίκης, το Ινστιτούτο Πολιτικής Προστασίας Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και το Παγκόσμιο Γεωπάρκο UNESCO Γρεβενών – Κοζάνης. 

Ο Δρ Β. Λεκίδης, Ομοτ. Διευθυντής Ερευνών ΟΑΣΠ/ΙΤΣΑΚ, είχε εισήγηση με θέμα: "Εμπειρίες από τον σεισμό Γρεβενών - Κοζάνης για τη συμπεριφορά των Κατασκευών-Προσεισμικοί έλεγχοι". Η Δρ Α. Κούρου, Αν. Προϊσταμένη Διεύθυνσης Κοινωνικής Αντισεισμικής Άμυνας του ΟΑΣΠ, ανέπτυξε τα ακόλουθα θέματα:  “Ο Σεισμός των Γρεβενών το 1995 και οι δράσεις του ΟΑΣΠ. Μνήμες - Προκλήσεις – Νέες Προσεγγίσεις στην Αντισεισμική Πολιτική της Χώρας" και “Η Συμβολή της Εκπαίδευσης στη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου. Ο Ρόλος του ΟΑΣΠ".

https://www.facebook.com/profile.php?id=61581715180426

Συμμετοχή του ΟΑΣΠ στην Επετειακή Εκδήλωση «1995-2025: 30 χρόνια μετά τον σεισμό - Μνήμη, Αποκατάσταση, Θωράκιση», Γρεβενά, 10-12/10/2025