Σεμινάριο και Άσκηση Ετοιμότητας για εργαζόμενους και ωφελούμενους στη Μονάδα Προστασίας Εφήβων «Αγία Βαρβάρα», Νέα Σμύρνη, 07/04/2026
2026-04-07
Αθήνα
Την Τρίτη στις 7 Απριλίου 2026 ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Αττικής και τη Μονάδα Προστασίας Εφήβων «Αγία Βαρβάρα» (πρώην Ιωσηφόγλειο), διοργάνωσε σεμινάριο για το προσωπικό και τους ωφελούμενους. Το θέμα του σεμιναρίου ήταν: «Σεισμός και Μέτρα Προστασίας σε Στέγες Φιλοξενίας. Εμπειρίες και Διδάγματα». Ακολούθησε Άσκηση Ετοιμότητας για Σεισμό.