Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σεμινάριο και Άσκηση Ετοιμότητας για εργαζόμενους και ωφελούμενους σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, Κολωνός, 19/05/2026

2026-05-19
Αθήνα

Την Τρίτη στις 19 Μαΐου 2026 ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, διοργάνωσε σεμινάριο για το προσωπικό και τους ωφελούμενους σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Προστατευόμενα Διαμερίσματα. Το θέμα του σεμιναρίου ήταν: «Σεισμικός Κίνδυνος και Μέτρα Προστασίας».  Ακολούθησε άσκηση ετοιμότητας για σεισμό στον Ξενώνα Κολωνού.

Σεμινάριο  και Άσκηση Ετοιμότητας για εργαζόμενους και ωφελούμενους σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, Κολωνός, 19/05/2026