Σεμινάριο και Άσκηση Ετοιμότητας για εργαζόμενους και ωφελούμενους σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, Κολωνός, 19/05/2026
2026-05-19
Αθήνα
Την Τρίτη στις 19 Μαΐου 2026 ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, διοργάνωσε σεμινάριο για το προσωπικό και τους ωφελούμενους σε Μονάδες Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης και Προστατευόμενα Διαμερίσματα. Το θέμα του σεμιναρίου ήταν: «Σεισμικός Κίνδυνος και Μέτρα Προστασίας». Ακολούθησε άσκηση ετοιμότητας για σεισμό στον Ξενώνα Κολωνού.