Σεμινάριο και Άσκηση Ετοιμότητας για εργαζόμενους και ωφελούμενους σε Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης – Οικοτροφείο του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής, Αθήνα, 20/05/2026
2026-05-20
Αθήνα
Την Τετάρτη στις 20 Μαΐου 2026 ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής, διοργάνωσε σεμινάριο για το προσωπικό και τους ωφελούμενους στη Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης - Οικοτροφείο «Δάμων & Φιντίας». Το θέμα του σεμιναρίου ήταν: «Σεισμικός Κίνδυνος και Μέτρα Προστασίας». Ακολούθησε άσκηση ετοιμότητας για σεισμό στο Οικοτροφείο.