Σεμινάριο για το προσωπικό του Ελληνικού Ινστιτούτου Παστέρ, Αθήνα, 18/05/2026
2026-05-18
Αθήνα
Τη Δευτέρα στις 18 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ, σεμινάριο με θέμα: «Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου σε Χώρους Εργασίας".
Το σεμινάριο παρακολούθησε το προσωπικό του Ινστιτούτου.