Σεμινάριο για το προσωπικό της Πρεσβείας της Νότιας Κορέας, Αθήνα, 06/12/2024
2024-12-06
Αθήνα
Την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Νότιας Κορέας, σεμινάριο με θέμα: "Σεισμός και Προστασία σε Εργασιακούς Χώρους".
Το σεμινάριο το παρακολούθησαν οι εργαζόμενοι στην Πρεσβεία.