Σεμινάριο για το προσωπικό της Πρεσβείας της Γαλλίας, Αθήνα, 14/05/2025
2025-05-14
Αθήνα
Την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Γαλλίας, σεμινάριο με θέμα: "Σεισμός και Προστασία σε Εργασιακούς Χώρους".
Το σεμινάριο το παρακολούθησαν οι εργαζόμενοι της Πρεσβείας και του Γαλλικού Ινστιτούτου.