Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σεμινάριο για το προσωπικό της Πρεσβείας της Αυστρίας, Αθήνα, 04/12/2024

2024-12-04
Αθήνα

Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου  2024 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Αυστρίας, σεμινάριο με θέμα: "Σεισμός και Προστασία σε Εργασιακούς Χώρους".

Το σεμινάριο το παρακολούθησαν οι εργαζόμενοι στην Πρεσβεία.

 

Σεμινάριο για το προσωπικό της Πρεσβείας της Αυστρίας, Αθήνα, 04/12/2024