Σεμινάριο για το προσωπικό της Ακαδημίας Αθηνών, Αθήνα, 03/04/2026
2026-04-03
Αθήνα
Την Παρασκευή στις 3 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με την Ακαδημία Αθηνών, σεμινάριο με θέμα: «Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου σε Χώρους Εργασίας".
Το σεμινάριο παρακολούθησε το προσωπικό της Ακαδημίας.