Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σεμινάριο για εργαζόμενους σε παιδικούς σταθμούς, Θέρμη Θεσσαλονίκης, 28/05/2026

2026-05-28
Θεσσαλονίκη

Στις 28 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Σεισμικός Κίνδυνος και Προστασία στις Δομές Προσχολικής Αγωγής», σε συνεργασία με τον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης.
Το σεμινάριο το παρακολούθησαν οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου.
 

Σεμινάριο για εργαζόμενους σε παιδικούς σταθμούς, Θέρμη Θεσσαλονίκης, 28/05/2026