Σεμινάριο για εργαζόμενους σε παιδικούς σταθμούς, Θέρμη Θεσσαλονίκης, 28/05/2026
2026-05-28
Θεσσαλονίκη
Στις 28 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε από τον ΟΑΣΠ επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Σεισμικός Κίνδυνος και Προστασία στις Δομές Προσχολικής Αγωγής», σε συνεργασία με τον Δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης.
Το σεμινάριο το παρακολούθησαν οι εργαζόμενοι στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου.