Σεμινάριο για εργαζόμενους και παιδιά στο Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Βούλας, 17/04/2026
2026-04-17
Την Παρασκευή στις 17 Απριλίου 2026 ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Αττικής και το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρία Βούλας, καθώς και τη Μονάδα Γλυφάδας, διοργάνωσε σεμινάριο για το προσωπικό και τα παιδιά. Το θέμα του σεμιναρίου ήταν: «Σεισμός: Πώς μπορούμε να προστατευτούμε; Σχεδιασμός για όλους».