Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Σεμινάριο για εργαζόμενους και ωφελούμενους σε ΚΔΑΠΑμεΑ και Στέγες Φιλοξενίας, Πεύκη, 06/03/2026

2026-03-06
Πεύκη

Την Παρασκευή στις 6 Μαρτίου 2026 ο ΟΑΣΠ, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων & Φίλων Αυτιστικών Ατόμων "Αναγέννηση'',  διοργάνωσε σεμινάριο για το προσωπικό και τους ωφελούμενους. Το θέμα του σεμιναρίου ήταν: «Σεισμός και Μέτρα Προστασίας σε Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης ΑμεΑ  και Στέγες Φιλοξενίας. Εμπειρίες και Διδάγματα».  

Σεμινάριο για εργαζόμενους και ωφελούμενους σε ΚΔΑΠΑμεΑ και Στέγες Φιλοξενίας, Πεύκη, 06/03/2026