Ενδουπηρεσιακό Σεμινάριο στα γραφεία του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη, 27/03/2026
2026-03-27
Αττική - Θεσσαλονίκη
Την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε για το προσωπικό του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη υβριδικό σεμινάριο με θέμα: «Αξιοποίηση των Χαρτών Αισθητότητας από την Επιστημονική Κοινότητας και την Κοινωνία».
Σκοπός της δράσης αυτής ήταν η βελτίωση της ετοιμότητας του προσωπικού του Οργανισμού σχετικά με την αξιοποίηση των χαρτών αισθητότητας σε περίπτωση εκδήλωσης ισχυρού σεισμού.