Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ενδουπηρεσιακό Σεμινάριο στα γραφεία του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη, 27/03/2026

2026-03-27
Αττική - Θεσσαλονίκη

Την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε για το προσωπικό του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη υβριδικό σεμινάριο με θέμα: «Αξιοποίηση των Χαρτών Αισθητότητας  από την Επιστημονική Κοινότητας και την Κοινωνία».  
Σκοπός της δράσης αυτής  ήταν η βελτίωση της ετοιμότητας του προσωπικού του Οργανισμού σχετικά με την αξιοποίηση των χαρτών αισθητότητας σε περίπτωση εκδήλωσης ισχυρού σεισμού.
 

Ενδουπηρεσιακό Σεμινάριο  στα γραφεία του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη, 27/03/2026