Ενδουπηρεσιακό Σεμινάριο για το προσωπικό του ΟΑΣΠ, Αττική -Θεσσαλονίκη, 28/04/2026
2026-04-28
Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε για το προσωπικό του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη υβριδικό σεμινάριο με θέμα: «Διαδικασίες Δαπανών & Προμηθειών στο Δημόσιο και στον ΕΛΚΕ».
Σκοπός της δράσης αυτής ήταν η βελτίωση των γνώσεων του προσωπικού του Οργανισμού στα προαναφερομένα θέματα.