Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ενδουπηρεσιακό Σεμινάριο για το προσωπικό του ΟΑΣΠ, Αττική -Θεσσαλονίκη, 28/04/2026

2026-04-28

Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε για το προσωπικό του ΟΑΣΠ σε Αττική και Θεσσαλονίκη υβριδικό σεμινάριο με θέμα: «Διαδικασίες Δαπανών & Προμηθειών στο Δημόσιο και στον ΕΛΚΕ».  
Σκοπός της δράσης αυτής  ήταν η βελτίωση των γνώσεων του προσωπικού του Οργανισμού στα προαναφερομένα θέματα.
 

Ενδουπηρεσιακό Σεμινάριο για το προσωπικό του ΟΑΣΠ, Αττική -Θεσσαλονίκη, 28/04/2026